FAN COURIER: O poveste de la prietenie, la pozitia de lider pe piata

16 noiembrie 2016 | Autor : FAN Courier

FAN on the road

 

Lumea moderna ar fi greu de imaginat in afara serviciilor de curierat. In fiecare zi, mii de masini strabat lumea livrand pachete, plicuri, surprize, mesaje, emotii, ducand proiecte la indeplinire si construind povesti inedite.

Dar oare cum a inceput totul? FAN Courier a luat nastere pentru a raspunde nevoii oamenilor si companiilor de a transmite  rapid si usor colete oriunde in tara catre cei dragi sau catre partenerii importanti in business.

FAN Courier Infografic - The Road So Far

 

In 1998, cei trei fondatori FAN Courier iau decizia infiintarii serviciului de curierat ce va deveni in scurt timp lider pe piata autohtona. Cei doi frati, Adrian si Neculai Mihai, impreuna cu prietenul lor din copilarie, Felix Patrascanu, au pornit la drum cu o investitie financiara personala si cu o abordare similara, bazata pe aceleasi valori.  Acest set similar de valori ii va ajuta mai departe sa se raporteze la piata din Romania cu optimism si incredere, o tara in care merita sa investesti pentru ca ofera nenumarate posibilitati de crestere si dezvoltare.

 

 

Fondatorii FAN Courier

Pe 16 ianuarie, in acelasi an al infiintarii, cei trei prieteni au primit si prima comanda de curierat din partea unei firme cu profil medical, primul partener de business care a ramas fidel pana in ziua de azi. Primele expedieri au fost onorate folosind autovehiculele personale, una dintre ele purtand nume de scena – „Furia verde”.  De atunci, flota auto a crescut constant, ajungand in prezent la nu mai putin de 3.100 de autovehicule.

Felix Patrascanu, unul dintre fondatorii FAN Courier, este de parere ca orice organizatie e un organism viu, care trebuie intretinut si sa se adapteze provocarilor. Aceast tip de gandire a fost si mobilul principal care a tinut compania in top.

Drumul pana la pozitia de „lider de piata”

Dupa 8 ani de la infiintare, in 2006, FAN Courier devine lider de piata. Drumul pana la statutul de „cel mai bun” a insemnat investitie continua in servicii cu valoare adaugata si dezvoltare permanenta. Un an mai tarziu, povestea celor trei prieteni avea sa se transforme in mod surprinzator. In 2007, depozitul avea atat de multe colete, incat devenise neincapator. Acesta a fost si momentul in care s-a luat decizia infiintarii unui HUB modern, dotat la cele mai inalte standarde.

La 10 ani de la infiintare, FAN Courier detinea 1500 de autovehicule si avea 2000 de angajati. Compania porneste de la o politica a increderii, „de la angajati catre clienti”, o abordare extrem de sanatoasa pentru piata de profil. Dedicarea angajatilor, dar si implicarea conducerii si investitiile constante au adus crestere financiara chiar si pe timp de criza. Mai tarziu, inaugurarea primei benzi de sortare din Romania si deschiderea HUB-ului din Stefanesti au devenit semne clare ale consolidarii pozitiei pe piata.

Premiile si distinctiile primite de-a lungul timpului reprezinta garantia ca FAN Courier se afla intotdeuna pe drumul cel bun, ca promisiunea „oriunde, cu placere” este reflectata in toate ariile de activitate. (Mai multe despre premiile si distinctiile FAN aici)

 

Ce inseamna astazi FAN Courier:

FAN Courier 18 ani

In prezent, FAN Courier este unul dintre cele mai puternice branduri autohtone, regasindu-se pe locul 12 in „Top 100 Cele mai cunoscute si longevive branduri romanesti” realizat de revista BIZ, cu 124 de filiale in toata tara si o echipa FANtastica pregatita sa livreze chiar si in cele mai indepartate localitati din tara. Un curier FAN este un om de actiune, mereu pe drumuri, dar intotdeuna gata sa porneasca spre o noua destinatie, sa creeze noi relatii, sa aduca zambete. Profesionalismul angajatilor este si mobilul care a reusit sa pozitioneze compania pe o treapta superioara in ceea ce priveste calitatea serviciilor oferite. La toate acestea se adauga si dorinta de a deservi, in fiecare an, cat mai multe localitati fara kilometri suplimentari.

Astazi, FAN Courier este cea mai cunoscuta companie de curierat din Romania, cu o cifra de afaceri de ce va depasi 100 de mil. de euro si 33 de mil. de expedieri in 2016. Dincolo de cifre, de kilometri parcursi sau de numarul de pachete livrate, FAN Courier inseamna apropiere, timp, viteza si emotie. Tu ce experienta pozitiva ai trait impreuna cu FAN Courier? 🙂