feedback

alerta

Avand in vedere volumele mari de expeditii estimate pentru acest sfarsit de an, din 18.11.2016 FAN Courier suspenda serviciul RED CODE pe o perioada nedeterminata. Multumim pentru intelegere.

Intrebari frecvente

1. Cum pot vizualiza facturile in cadrul aplicatiei SelfAWB? Cum pot obtine parola pentru sectiunea Facturi din cadrul aplicatiei SelfAWB?

Poti vizualiza facturile prin aplicatia Selfawb doar daca ai utilizat aceasta aplicatie in ultimele 30 zile. Primul pas este sa trimiti username-ul SelfAWB pe adresa de e-mail facturare@fancourier.ro si vei primi o parola (diferita de parola de logare in aplicatie) cu ajutorul careia iti vei putea vizualiza facturile in format pdf, iar anexele in format pdf si excel.

2. Pe consola Facturi din cadrul aplicatiei SelfAWB, pot vizualiza valoarea facturilor neachitate?

In acest moment pot fi vizualizate doar facturile emise in baza contractului de prestari servicii incheiat cu FAN Courier; pentru informatii cu privire la valoarea facturilor neachitate scrie-ne pe adresa facturare@fancourier.ro si iti vom oferi toate informatiile de care ai nevoie.

3. Pot achita facturile numerar la curier?

Da, facturile pot fi achitate numerar la curier. Acesta va incasa valoarea facturilor si iti va emite chitanta, cu conditia ca valoarea facturii sa nu depaseasca suma de 5.000 ron.

4. Am contract cu FAN Courier si doresc sa obtin mai multe informatii cu privire la data emiterii facturilor. Cum procedez?

Facturile se emit bilunar, pe data de 16 si 30/31 a lunii. Toate detaliile cu privire la data emiterii si tipul facturarii agreat (Lunar/Bilunar) sunt specificate in contract. Daca totusi mai ai intrebari, nu ezita : facturare@fancourier.ro.

5. Doresc sa modific adresa de e-mail pe care se transmit facturile online. Cui ma adresez?

Pentru a modifica adresa de livrare a facturilor electronice, transmite solicitarea pe sales.bucuresti@fancourier.ro .

6. Pot primi pe email confirmarea de primire pentru una sau mai multe expeditii?

Desigur. Trimite-ne solicitarea ta insotita de numarul sau numerele de AWB pentru care doresti confirmarea pe adresa customer.@fancourier.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.

7. Cum procedez in cazul in care doresc sa renunt la ramburs ?

Daca esti persoana fizica, este necesara prezenta ta la sediul FAN Courier, alaturi de numarul de AWB, packing list si cartea de identitate.
In cazul unei persoane juridice, solicitarea se trimite pe email, catrecontcolector.@fancourier.ro .

8. Doresc sa modific adresa de livrare, pot primi expeditia tot astazi ?

Adresa de livrare poate fi modificata, insa redirectionarea catre o adresa noua inseamna practic o alta livrare, cu termen mediu de 24 de ore. Asadar, o expeditie redirectionata nu se livreaza in aceeasi zi .

9. Am cumparat ceva de pe internet, insa produsul pe care l-am primit nu corespunde cu ce am comandat. Cum procedez ?

FAN Courier preia de la clientul expeditor (magazinul online) si preda clientului destinatar coletul sigilat. Continutul nu cade in sarcina noastra, FAN Courier fiind responsabil doar cu transportul comenzii. Daca exista neconcordante intre ce s-a comandat si ce s-a primit, iti recomandam sa iei legatura cu magazinul online de unde ai cumparat produsul respectiv.

10. Am facut o comanda pe internet, insa doresc sa verific continutul coletului inainte sa il platesc pentru a ma asigura ca este ceea ce am comandat, se poate?

Asa cum explicam si mai sus, preluam si predam coletul sigilat – deschiderea si verificarea coletului inainte de confirmare si implicit de plata rambursului si a transportului nu este permisa. Singura exceptie o constituie serviciul Check On Delivery, cu care poti desface la livrare coletul pe care l-ai primit si poti vizualiza continutul , fara insa a se face verificarea calitatii produselor aflate in colet. Serviciul presupune costuri suplimentare si se poate selecta si achita doar de catre expeditor.

11. In cat timp se depun banii in cont in cazul expeditiilor cu ramburs de Cont colector / Cash?

Rambursul va fi virat in contul tau (pentru serviciul Cont Colector) sau livrat la adresa (in cazul returului cash) in maxim 2 zile lucratoare din momentul livrarii.

12. Ce inseamna “Packing list”?

“Packing list” reprezinta lista de inventar a produselor din coletul tau: denumire, descriere, cod si valoare. Documentul este necesar in cazul expeditiilor trimise de persoane fizice, la care se solicita ramburs.

13. Ce inseamna “Asigurarea expeditiei”? Cu ce ma ajuta?

Prin “Asigurarea expeditiei”, platesti contravaloarea a 1% din valoarea trimiterii tale, iar in caz de deteriorare sau pierdere, vei fi despagubit 100%. Atentie insa – asigurarea nu exclude ambalarea corespunzatoare.

14. Cum trebuie sa imi ambalez coletul? Imi puneti la dispozitie ambalajul?

Pentru ca expeditia ta sa fie protejata corespunzator pe toata durata transportului, este foarte important ca modalitatile de ambalare recomandate sa fie respectate ( vezi aici ). In plus, iti punem la dispozitie cutii de carton pe care le poti achizitiona din orice agentie (sediu fix) FAN Courier.

15. Care este ora maxima la care pot inregistra o comanda telefonica ?

Ora maxima pana la care se inregistreaza comenzile telefonice este ora 19:00 pentru Bucuresti si ora 16:00 pentru restul tarii, dar expeditia trebuie sa fie pregatita in momentul preluarii de catre curier.

16. Am facut o comanda la un magazine online, am primit un numar de AWB, dar acesta nu apare in sistemul dvs, de ce?

Coletul tau nu a fost inca preluat de curier, AWB-ul neregasindu-se in baza de date pentru ca nu a fost scanat inca. Expeditia urmeaza sa apara in sistem de indata ce coletul va fi preluat de FAN Courier de la clientul expeditor.

Intrebari Collect Point

1. Ce reprezinta programul de lucru afisat in platforma?

"Este programul de lucru al magazinelor PayPoint Colet Expres. Doar in aceste zile si intervale orare aveti posibilitatea de a intra in posesia coletelor. In general magazinele au un program extins de lucru, inclusiv in zilele de sambata si duminica."

2. Ce reprezinta distanta afisata in platforma?

Este distanta aproximativa de la adresa pe care ati introdus-o si pana la magazin.

3. Pot cauta magazine PayPoint Colet Expres si in jurul altor adrese?

Da, aveti posibilitatea de a introduce alta adresa iar sistemul va va returna cele mai apropiate magazine PayPoint Colet Expres fata de noua adresa introdusa. Atentie, aveti posibilitatea de a schimba doar strada si numarul, nu si orasul. Daca doriti sa alegeti o adresa din alt oras, va fi necesar sa va reintoarceti in pagina magazinului online si sa modificati orasul destinatar.

4. Am vizitat magazinul insa reprezentantul magazinului nu gaseste coletul meu. Ce trebuie sa fac?

"In cazul in care FAN Courier a predat coletul la magazin iar dumneavoastra ati fost notificat ca a ajuns in magazin, va sugeram sa urmati pasii de mai jos: * Descrieti ambalajul si tipul produsului pe care l-ati comandat
* Descrieti marimea si greutatea produsului sau a coletului
* Verificati daca sunteti la magazinul pe care l-ati ales
* Rugati reprezentantul magazinului sa verifice toate coletele care au forma sau dimensiuni apropiate de cele pe care i le-ati descris"

5. Dupa ce am comandat produsul, in cat timp ajunge acesta la magazin?

Din momentul confirmarii comenzii online, coletul va fi disponibil in magazinul PayPoint Colet Expres incepand cu a doua zi lucratoare. In momentul in care acesta va fi disponibil in magazin, veti fi notificati. Termenul in care coletul va ajunge in magazin poate varia deoarece depinde de ziua in care este predat de magazinul online curierului FAN. Pentru a afla mai multe detalii referitoare la timpul de tranzit, va sugeram sa solicitati informatii de la magazinul online de la care ati achizitionat produsul.

6. Ce reprezinta codurile de validare?

Este o parola unica formata din 5 caractere alfanumerice prin intermediul careia aveti posibilitatea de a intra in posesia coletului. Codul de colectare il veti prin sms/email. Autorizarea livrarilor in magazine se efectueaza exclusiv prin intermediul acestor coduri si a cartilor de identitate.

7. Cum pot intra in posesia coletului?

Din momentul in care sunteti notificati va puteti deplasa la magazinul PayPoint Colet Expres fiind necesar sa aveti asupra dumneavoastra codul unic de validare si cartea de identitate.

8. Cand si cum aflu cand coletul meu a ajuns in magazin?

In momentul in care coletul este predat de reprezentantul FAN Courier la magazin, veti primi automat sms/email cu absolut toate informatiile necesare.

9. Cum pot afla in ce status se afla o expeditie?

Pentru a afla statusul unei expeditii, accesati: http://www.fancourier.ro/ sau solicitati informatii pe mail: collectpoint@fancourier.ro

10. Ce dovada de plata primesc in magazin pentru contravaloarea sumelor Ramburs sau a taxelor de transport?

Pentru orice suma achitata in magazin, reprezentantul magazinului va va oferi o chitanta. Pentru a obtine o factura pentru taxele de transport pe care le achitati este necesar sa contactati FAN Courier si sa ne oferiti datele dvs. si numarul de chitanta emisa in magazin.

11. Cat timp am la dispozitie pentru a ridica expeditia din magazin?

Termenul de pastrare in magazinele PayPoint Colet Expres este de 7 zile calendaristice. Daca nu va prezentati la magazin in acest termen, coletul va fi returnat expeditorului.