Collect Point prin reteaua PayPoint Colet Expres

Optiune de livrare a produselor comandate online, in magazinele de proximitate PayPoint Colet Expres

CARACTERISTICI

  • Pentru clientii tai, Collect Point este alternativa eficienta, flexibila si comoda de ridicare a comenzilor online, oferind urmatoarele beneficii:
    • programul extins de lucru al magazinelor
    • proximitatea si aria mare de acoperire a retelei PayPoint
    • posibilitatea de a ridica expedierea in termen de 7 zile calendaristice, in intervalele orare optime pentru client
    • reducerea considerabila a ratei de retur a comenzilor.
    • evitarea situatiilor in care clientul: nu este gasit la adresa, nu poate ramane la adresa indicata pentru a astepta sosirea curierului, nu are banii de ramburs pregatiti, solicita o alta zi pentru livrare sau refuza expedierea din motiv de intarziere.
  • Parteneriatul dintre FAN Courier si PayPoint a presupus integrarea unor sisteme complexe de monitorizare si control asupra proceselor, astfel incat toate fluxurile operationale sa confere tuturor partilor implicate siguranta si cele mai bune conditii.
  • Reprezentantii magazinelor PayPoint Colet Expres au fost atent selectionati si pregatiti, astfel incat clientii finali sa beneficieze de servicii la standarde inalte de calitate.
  • Oferim posibilitatea de a integra optiunea de livrare Collect Point direct in platforma ta web, astfel incat clientii tai sa poata identifica si selecta cu usurinta magazinele PayPoint Colect Expres (Google Map, lista locatii combo).

Important! Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint sunt suportate integral de FAN Courier si nu se vor reflecta in costul de transport perceput si stabilit deja prin contract.

Limite ale serviciului Collect Point prin reteaua Paypoint Colet Expres

  • Nu sunt acceptate expedieri multiple.
  • O expediere nu poate avea mai mult de un colet.
  • O expediere compusa din 2 sau mai multe colete nu poate fi livrata folosind Collect Point.
  • Optiunea de livrare Collect Point poate fi asociata exclusiv serviciilor STANDARD si CONT COLECTOR.
  • NU sunt disponibile CHECK ON DELIVERY, CONFIRMARE DE PRIMIRE, RETUR DOCUMENTE, oPOD, AWB tipizat sau altul decat emis de SelfAWB).

Cum functioneaza daca esti client destinatar ?Cum functioneaza daca esti client expeditor (magazin online) ?

  • Intri pe magazinul online preferat si adaugi in cos produsele pe care doresti sa le achizitionezi.
  • Completezi informatiile necesare pentru incheierea si confirmarea comenzii.
  • Selectezi optiunea de livrare Collect Point. Daca magazinul nu are disponibila aceasta optiune de livrare, te incurajam sa o soliciti! Este dreptul tau de a selecta cea mai convenabila forma de livrare.
  • La rubrica „Adresa de destinatie/livrare” adaugi o adresa (de domiciliu, de la serviciu sau din orice alt loc doresti sa colectezi expeditia) in jurul careia doresti sa vezi cele mai apropiate magazine Pay Point Colet Expres. In functie de adresa introdusa de tine, sistemul iti va afisa pe harta doar cele mai apropiate magazine Pay Point Colet Expres din care poti ridica expeditia.
  • Dupa ce ai selectat magazinul Pay Point Colet Expres din care doresti sa iti ridici coletul, verifica programul acestuia.
  • Confirmi comanda si selectezi metoda de plata. Atentie! In magazinele Pay Point Colet Expres poti achita doar numerar, plata cu cardul bancar nefiind disponibila in acest moment!
  • Dupa finalizarea comenzii, magazinul online pregateste comanda, o ambaleaza si o preda catre FAN Courier.
  • In termen mediu de 24 de ore, expeditia ta va ajunge in magazinul Pay Point Colet Expres pe are l-ai selectat, iar tu vei primi un SMS/email (pe numarul de telefon si adresa de email completate de tine in momentul comenzii online!) ce vor contine codul unic de colectare si adresa magazinului. Nu uita cartea de identitate! Nu poti ridica expeditia fara buletin si codul unic de colectare! *
  • Ai la dispozitie 7 zile calendaristice pentru a-ti ridica expeditia. Dupa expirarea acestui termen coletul va fi returnat expeditorului.

*Pastreaza in siguranta codul unic de colectare si asigura-te ca nu va ajunge in posesia unor persoane neautorizate. Codul este unic si reprezinta parola care valideaza dreptul de a intra in posesia coletului. Daca nu te poti deplasa personal la magazin, poti imputernici o alta persoana care sa ridice coletul in locul tau, insa asigura-te ca ii vei comunica acesteia codul unic si ca va avea asupra sa propria carte de identitate, altfel nu va putea intra in posesia expeditiei!

  • Cand te vei prezenta la magazinul Pay Point Colet Expres, reprezentantul acestuia iti va solicita actul de identitate si codul unic de colectare. Imediat ce datele sunt confirmate pe terminalul Pay Point, daca este cazul vei achita taxele de ramburs si/sau taxele de transport pentru care vei primi in schimb o chitanta ce va ramane in posesia ta, alaturi de un bon de confirmare pe care il vei semna si il vei returna reprezentantului magazinului.
  • Daca pe parcursul acestui serviciu ai intampinat greutati, daca ai sugestii sau daca doresti doar sa ne transmiti feedback-ul tau, o poti face folosind adresa : collectpoint@fancourier.ro .

Iti multumim si iti uram spor la cumparaturi livrate prin Collect Point!

 

Prin intermediul optiunii de livrare Collect Point, le oferi clientilor tai o alternativa eficienta si comoda de livrare a produselor pe care le comercializezi.Programul extins de lucru al magazinelor, aria mare de acoperire a acestora precum termenul de 7 zile caledaristice in care clientii pot ridica expeditia la orice ora doresc, le ofera clientilor tai un grad sporit de confort si felixibilitate, reducandu-se astfel considerabil rata de retur. Evitam astfel situatiile in care destinatarul nu era gasit la adresa, nu avea banii de ramburs pregatiti, solicita o alta zi pentru livrare sau chiar refuza expeditia pe motiv de intarziere.

Parteneriatul dintre FAN Courier si Pay Point a presupus integrarea unor sisteme complexe de monitorizare si control asupra proceselor, astfel incat toate fluxurile operationale sa confere tuturor partilor implicate siguranta si cele mai bune conditii. Reprezentantii magazinelor Pay Point Colet Expres au fost atent selectionati si pregatiti astfel incat clientii finali sa beneficieze de servicii la standarde inalte de calitate.

Iti oferim posibilitatea de a integra optiunea de livrare Collect Point direct in platforma ta web astfel incat clientii tai sa poata identifica si selecta cu usurinta magazinele Pay Point Colect Expres (Google Map, lista locatii combo).

Iti oferim suport in a gasi si alte variante de accesare a optiunii de livrare Collect Point.

Ce trebuie sa mai stii atunci cand decizi sa le oferi clientilor tai aceasta varianta de livrare :

  • Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint sunt suportate integral de FAN Courier si nu se vor reflecta in costul de transport perceput si stabilit deja prin contract!
  • Dimensiunile maxime admise sunt 60 x 90 x 60 cm.
  • Greutatea maxim admisa : 10 kg
  • Valoarea declarata si / sau rambursul nu pot depasi 500 RON (TVA inclus).
  • Returnarea sumelor aferente rambursului se poate face doar prin serviciul Cont Colector in T+5, termen necesar colectarii, procesarii si transferurilor interbancare.
  • Nu sunt acceptate expeditii multiple. Asta inseamna ca o expeditie nu poate avea mai mult de 1 colet. O expeditie compusa din 2 sau mai multe colete nu poate fi livrata folosind Collect Point.
  • Optiunea de livrare Collect Point poate fi asociata exclusiv serviciilor STANDARD si CONT COLECTOR. Restul optiunilor de livrare (Check on Delivery, Confirmare de Primire, retur documente, oPOD, AWB tipizat sau altul decat emis de SelfAWB) NU sunt disponibile.
  • Din motive de siguranta si confidentialitate, valoarea taxelor de transport si a Rambursului nu va fi afisata pe documentul de transport (AWB). Informatiile referitoare la valori si sume vor fi disponibile in toate sistemele FAN Courier, interfetele partenerilor, facturi, rapoarte, borderouri, etc.

GREUTATE SI DIMENSIUNI

  • Dimensiuni maxime: 60 x 90 x 60 cm
  • Greutate maxima: 10 kg

 

TARIFE

  • Valoarea declarata si/sau rambursul nu pot depasi 500 RON (TVA inclus).
  • Returnarea sumelor aferente rambursului se poate face doar prin serviciul Cont Colector in T+5, termen necesar colectarii, procesarii si transferurilor interbancare.
  • Din motive de siguranta si confidentialitate, valoarea taxelor de transport si a Rambursului nu va fi afisata pe documentul de transport (AWB).
Informatiile referitoare la valori si sume vor fi disponibile in toate sistemele FAN Courier, interfetele partenerilor, facturi, rapoarte, borderouri etc.

Cum sa ambalezi corect? afla mai multe